İngilizce, , YÖKDİL, 77.5
İngilizce, C, YDS, 75
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İŞLETME | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 2005 |
YÜKSEK LİSANS | İŞLETME | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2009 |
DOKTORA | İŞLETME | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015 |
1. Hizmet Telafisi Sürecinin Etkinliği ve Algılanan Adalet Kavramı: Mersin Kenti Kuaför Hizmetleri Örneği Danışman: Dr. Mehmet İsmail YAĞCI, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, MERSİN, Türkiye, .
1. Finansal başarısızlık ve finansal başarısızlığın tahmini: Hisse senetleri İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında işlem gören sınai işletmeler üzerinde bir uygulama Danışman: Dr. Ayşe Gül Yılgör, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, MERSİN, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2007-11-30 - 2015-07-20 |
YRD. DOÇ.DR | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015-07-20 - 2023-03-03 |
DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2023-03-03 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ | 2019-11-21 - Devam ediyor | |
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ | 2019-11-21 - Devam ediyor | |
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ | 2017-05-05 - Devam ediyor | |
BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ | 2022-01-17 - 2025-01-17 | |
BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ | 2022-01-17 - 2025-01-17 | |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ | 2022-01-14 - 2025-01-14 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2021-11-24 - 2024-11-12 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2021-11-24 - 2024-11-12 | |
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ | SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU | 2021-11-08 - 2024-11-08 | |
YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULU ÜYESİ | SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU | 2021-11-08 - 2024-11-08 | |
DEKAN YARDIMCISI | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ | 2021-10-27 - 2024-10-27 | |
DEKAN YARDIMCISI | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ | 2021-10-27 - 2024-10-27 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2021-08-16 - 2024-08-16 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2021-08-16 - 2024-08-16 | |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2021-08-16 - 2024-08-16 | |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2021-08-16 - 2024-08-16 | |
KOMİSYON ÜYESİ | BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ KOMİSYONU | 2021-01-21 - 2025-01-21 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | GÖÇ ARAŞTIRMALARI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2020-11-13 - 2023-09-10 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2017-06-28 - 2017-06-30 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2017-06-28 - 2017-06-30 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2017-03-27 - 2017-03-31 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2017-03-27 - 2017-03-31 | |
BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ | 2017-02-28 - 2020-02-28 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2016-12-30 - 2017-01-02 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2016-12-30 - 2017-01-02 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2016-10-03 - 2016-10-07 | |
MERKEZ MÜDÜRÜ | DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2016-10-03 - 2016-10-07 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | KARİYER MERKEZİ | 2015-12-29 - 2018-10-22 | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2015-12-08 - 2018-10-26 | |
MERKEZ MÜDÜR YARDIMCISI | DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2015-12-08 - 2018-10-26 |
2022
8. Doğrul, Ü. Etnosentrizm, Kozmopolitanizm, Çeşitlilik Arayışı Ve Kişisel Yenilikçiliğin Yabancı Menşeili Fast Food Restoranlardan Satın Alma Niyetine Etkisi: Yabancı Marka Ülke İmajının Düzenleyici Rolü. FİNANS EKONOMİ VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, 2022, 7, 78-93. 200 + 0
2017
7. Yağcı, M.; El-Hassan, M.; Doğrul, U. Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması. SİYASET, EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2017, 5, 111-123. 200 + 0Publications_010.pdf
6. Tor Kadıoğlu, C.; Şahin, A.; Doğrul, U. Adolescent Influence On Family Purchasing Decisions: Research in Turkey. EURASİAN JOURNAL OF BUSİNESS AND MANAGEMENT, 2017, 5, 29-97. 200 + 0Publications_008.pdf
2015
5. DOĞRUL, U.; YAĞCI, M. Hizmet Başarısızlığı Sonrası Hizmet İyileştirme Süreci Ve Tüketicilerin Hizmet Adaleti Algısı. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2015, 24, 131-144. 200 + 0Publications_003.pdf
4. DOĞRUL, U.; ATÇEKEN, K.; ŞAHİN, A. Festivalin Kalitesinin Ziyaretçilerin Algıladıkları Değer, Tatmin ve Sadakat Üzerine Etkisi: Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Üzerine Bir Uygulama. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 12, 72-84. 200 + 0Publications_007.pdf
3. YAĞCI, M.; DOĞRUL, Ü. Hakkaniyet Teorisi Çerçevesinde Tüketicilerin Hizmet Telafilerini Değerlendirme Süreci: Kavramsal Bir İnceleme. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 12, 1-22. 200 + 0Publications_001.pdf
2011
2. YILGÖR, A.; DOĞRUL, U.; ÖREKECİ TEMEL, G. A New Approach to Predict Financial Failure: Classification and Regression Trees (CART). JOURNAL OF MODERN ACCOUNTİNG AND AUDİTİNG, 2011, 7, 329-339. 200 + 0Publications_005.pdf
2010
1. YILGÖR, A.; DOĞRUL, U.; ÖREKECİ TEMEL, G.; ERSÖZ KAYA, İ. Finansal Başarısızlık Tahmin Yöntemlerinin Karşılaştırmalı Analizi: Hisse Senetleri İstanbul Menkul Kıymetler Borsasın'nda İşlem Gören Sınai İşletmeler Üzerinde Bir Uygulama. FİNANS, POLİTİK & EKONOMİK YORUMLAR, 2010, 47, 31-50. 170 + 0
2022
4. DOĞRUL, Ü. Etnosentrizm, Kozmopolitanizm, Çeşitlilik Arayışı Ve Kişisel Yenilikçiliğin Yabancı Menşeili Fast Food Restoranlardan Satın Alma Niyetine Etkisi: Yabancı Marka Ülke İmajının Düzenleyici Rolü. FİNANS EKONOMİ VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, 2022, 7, 78-93. 100 + 010.29106/fesa.1060504
2017
3. TOR KADIOĞLU, C.; DOĞRUL, Ü.; ŞAHİN, A. Adolescent Influence On Family Purchasing Decisions: Research in Turkey. EURASİAN JOURNAL OF BUSİNESS AND MANAGEMENT, 2017, 5, 29-37. 100 + 010.15604/ejbm.2017.05.02.004
2. YAĞCI, M.; EL HASSAN, M.; DOĞRUL, Ü. Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması. SİYASET, EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2017, 5, 111-123. 100 + 0
2011
1. Yılgör, A.; DOĞRUL, Ü.; TEMEL, G. A New Approach to Predict Financial Failure Classification and Regression Trees CART. JOURNAL OF MODERN ACCOUNTİNG AND AUDİTİNG, 2011, 7, 329-340. 100 + 0
2024
3. Özcan, D.; YAŞA ÖZELTÜRKAY, E.; DOĞRUL, Ü. Examining the Roles of Supply Chain Agility and Supply Chain Integration in Creating Green Competitive Advantage: The Case of Chemical Industry. LOGFORUM, 2024, 20, 469-481. 300 + 010.17270/J.LOG.001100
2022
2. CANPOLAT, G.; DOĞRUL, Ü. Taklit Markalı Giysi Satın Alma Davranışında Kişilerarası Etki ve Etik Faktörlerin İncelenmesi. İŞ AHLAKI DERGİSİ, 2022, 15, 22-58. 300 + 010.12711/tjbe/m3482
1. DOĞRUL, Ü.; TEKELİ, S. Female Consumers’ Clothing-related Attribute Expectations Differ According to Their Gender Identities. TEKSTİLEC, 2022, 65, 91-105. 300 + 010.14502/tekstilec.65.2021058
2022
11. KOŞAR, A.; DOĞRUL, Ü. Değer-Tatmin-Sadakat Zincirinde Değiştirme Maliyetleri ve Alternatiflerin Çekiciliğinin Aracılık Rolleri: GSM Operatörleri Uygulaması. BUSİNESS AND ECONOMİCS RESEARCH JOURNAL, 2022, 13, 707-724. 200 + 010.20409/berj.2022.398
2021
10. CÜMANDÜR, Ö.; DOĞRUL, Ü. İşletmelerin Tedarikçileriyle Olan İş Birliği Düzeylerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: TRB2 Bölgesindeki İmalat ve Hizmet İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama. DİCLE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2021, 11, 441-466. 200 + 010.53092/duiibfd.984350
9. DOĞRUL, Ü. İlişkisel Faydanın Müşteri Tatmini ve Değiştirme Maliyetleri Üzerine Etkisi: Kuaför Hizmetleri Sektörü Üzerine Bir Araştırma. TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2021, 13, 363-400. 200 + 010.15659/ttad.13.2.142
2020
8. DOĞRUL, Ü.; TOR KADIOĞLU, C. Hizmet Kalitesi, Firma İmajı ve Değiştirme Maliyetlerinin Müşteri Sadakatine Etkisi: Alternatiflerin Çekiciliğinin Düzenleyici Rolü. PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, 13, 165-194. 200 + 0
7. YALÇINTAŞ, D.; DOĞRUL, Ü.; YAŞA ÖZELTÜRKAY, E. Tüketicilerin İşbirlikçi Tüketim Çerçevesinde Paylaşım Niyetlerini Etkileyen Motivasyonların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 0, 506-528. 200 + 010.18070/erciyesiibd.846588
6. DOĞRUL, Ü.; YAĞCI, M. Hizmet Başarısızlığının Büyüklüğü Hizmet Telafisi Etkinliğini Etkiler mi?. BEYKOZ AKADEMİ DERGİSİ, 2020, 8, 180-198. 200 + 010.14514/BYK.m.26515393.2020.8/2.180-198
5. DOĞRUL, Ü.; ÖZELTÜRKAY, A.; YAŞA ÖZELTÜRKAY, E. Fast Food Restoranlarını Ziyaret Eden Tüketicilerin Tekrar Ziyaretlerine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Pilot Bir Çalışma. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2020, 29, 70-91. 200 + 010.35379/cusosbil.747398
4. DOĞRUL, Ü.; Nida, A. Alışveriş Merkezi Seçiminde Hedonik ve Faydacı Değerler. BUSİNESS MANAGEMENT STUDİES: AN INTERNATİONAL JOURNAL, 2020, 8, 579-606. 200 + 010.15295/bmij.v8i4.1573
2019
3. DOĞRUL, Ü. İşlevsel Yaklaşım ile Gönüllülük Motivasyonlarının İncelenmesi:Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2019, , 77-91. 200 + 0
2018
2. ATÇEKEN, K.; DOĞRUL, Ü.; ÇABUK, S. Tutundurmada Sosyal Medyanın Önemi: 5. Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Örneği. AKADEMİK ARAŞTIRMALAR VE ÇALIŞMALAR DERGİSİ, 2018, 18, 146-157. 200 + 010.20990/kilisiibfakademik.428624
2017
1. DOĞRUL, U.; KOŞAR, A. Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin Kasiyersiz Kasalara Adaptasyonunu Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi Üzerine Ampirik Bir Çalışma. INTERNATİONAL JOURNAL OF ECONOMİCS AND ADMİNİSTRATİVE STUDİES, 2017, 16. UİK Özel Sayısı, 101-116. 200 + 0http://dx.doi.org/10.18092/ulikidince.323098
Publications_009.pdf
2015
4. DOĞRUL, Ü.; ATÇEKEN, K.; ŞAHİN, A. Festivalin Kalitesinin Ziyaretçilerin Algıladıkları Değer, Tatmin ve Sadakat Üzerine Etkisi: Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Üzerine Bir Uygulama. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 12, 72-84. 100 + 0
3. YAĞCI, M.; DOĞRUL, Ü. Hakkaniyet Teorisi Çerçevesinde Tüketicilerin Hizmet Telafilerini Değerlendirme Süreci: Kavramsal Bir İnceleme. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 12, 1-22. 100 + 0
2. DOĞRUL, Ü.; YAĞCI, M. Hizmet Başarısızlığı Sonrası Hizmet İyileştirme Süreci Ve Tüketicilerin Hizmet Adaleti Algısı. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2015, 24, 131-144. 100 + 0
2010
1. Yılgör, A.; DOĞRUL, Ü.; TEMEL, G.; ERSÖZ KAYA, İ. Finansal Başarısızlık Tahmin Yöntemlerinin Karşılaştırmalı Analizi Hisse Senetleri İMKB de İşlem Gören Sınai İşletmeler Üzerine Bir Uygulama. FİNANS POLİTİK VE EKONOMİK YORUMLAR, 2010, 47, 31-50. 85 + 0
2017
1. DOĞRUL, Ü.; KOŞAR, A. Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin Kasiyersiz Kasalara Adaptasyonunu Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi Üzerine Ampirik Bir Çalışma. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ, 2017, , 101-116. 100 + 010.18092/ulikidince.323098
2012
1. DOĞRUL, Ü. Elektronik Alışveriş Davranışında Faydacı Ve Hedonik Güdülerin Etkisi. SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ, 2012, 4, 321-331. 100 + 0
1. GÜLER, O.; DOĞRUL, Ü. INTERNATIONAL SERVICES MARKETING: NEW TRENDS AND UPDATED TERMINOLOGY, ISBN: 978-605-9440-70-7, DETAY YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 468 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2017. 0
2. YAĞCI, A.; DOĞRUL, Ü. Müşteri Şikayet Yönetimi ve Örnek Olaylar, ISBN: 9789750268601, Seçkin Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 238 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2021. 0
1. DOĞRUL, Ü. Pazarlamada Fiyat Kavramlar ve Örnek Olaylar, ISBN: 978-625-8413-38-0, Gazi Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 264 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
2. DOĞRUL, Ü.; KOŞAR, A. Tüketimin Öteki Yüzü, ISBN: 9786258494280, Gazi Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 218 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
3. DOĞRUL, Ü. Understanding The Consumer Behaviour During COVID-19 Pandemic, ISBN: 9786257679336, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 197 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2021. 0
4. YAĞCI, M.; DOĞRUL, Ü.; Öztürk, L.; YAĞCI, A. A. Tourism Destination Management in a Post-Pandemic Context: Global Issues and Destination Management Solutions,, ISBN: 9781800715127, Emerald Publishing Limited, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 392 Sayfa, İngilizce, , İngiltere / Birleşik Krallık, 2021. 0
1. YAĞCI, M.; DOĞRUL, Ü. Pazarlama İlkeleri, ISBN: 978-605-4350-50-6, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 408 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2011. 0
2. DOĞRUL, Ü. Genel Beceri ve Lojistik Mesleki Eğitimi, ISBN: 978-975-6900-53-6, Doğu Akdeniz Belediyeler Birliği ve Merin Üniversitesi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 261 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2016. 0
1. DOĞRUL, Ü. Pazarlama Teorileri 2, ISBN: 9786052314470, MediCat, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 554 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2021. 0
2. DOĞRUL, Ü.; YAŞA ÖZELTÜRKAY, E. İletişim Güncel Gelişmeler, ISBN: 978-605-7604-29-3, Akademi Titiz, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 358 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2020. 0
1. DOĞRUL, Ü.; YAŞA ÖZELTÜRKAY, E.; ÖZELTÜRKAY, A., Fast Food-“Hızlı Yiyecek” Restaurantlarını Ziyaret Eden Öğrencilerin Tekrar Ziyaretlerine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Pilot Bir Çalışma”,. II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2018-05-04, 2018-05-05, Adana, Türkiye, . 200
9. DOĞRUL, Ü., Fiyat Artışlarına İlişkin Algılanan Adaletin Satın Alma Niyetine Etkisinde Sadakatin Düzenleyici Rolü Var mıdır? Bu Rol fiyat Artış Nedeni ve Düzeyine Göre Değişir mi?. V. Uluslararası Ekonomi, Siyaset ve Yönetim Sempozyumu (ISEPA ‘22), 2022-10-10, 2022-10-11, Diyarbakır, Türkiye, . 100
8. Yuva, N.; DOĞRUL, Ü., İnstagram Reklamlarının Bilgilendirici Etkisinin, Güvenirliğinin Ve Kolay Anlaşılır Olmasının Marka İmajı Ve Marka Farkındalığına Etkisinin İncelenmesi. İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi (USBK2022), 2022-03-10, 2022-03-11, İstanbul, Türkiye, . 100
7. DOĞRUL, Ü., Covid-19 Sürecinde Tüketicilerin Takviye Edici Gıda Tüketme Niyetlerinin Koruyucu Motivasyon Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi. Uluslararası İstanbul İktisat Araştırma Konferansı (IIERC), 2021-11-18, 2021-11-20, İstanbul, Türkiye, . 100
6. YALÇINTAŞ, D.; DOĞRUL, Ü.; YAŞA ÖZELTÜRKAY, E., Tüketicilerin İşbirlikçi Tüketim Çerçevesinde Paylaşım Niyetlerini Etkileyen Motivasyonların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma. 19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 2020-09-23, 2020-09-25, Kayseri, Türkiye, . 100
5. DOĞRUL, Ü.; YAŞA ÖZELTÜRKAY, E., Kullanıcıların Instagram Hikâye Kullanım Nedenlerinin Belirlenmesi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma. 5th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, 2020-07-29, 2020-07-30, Gostivar, Makedonya, . 100
4. YAŞA ÖZELTÜRKAY, E.; DOĞRUL, Ü.; ÖZBEK, H.; KOÇAK, G., Tüketicilere Sunulan Sosyal Destek ve İlişki Kalitesinin Marka Ortak Yaratma Sürecine Etkisi: Pilot Bir Araştırma. 18.Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 2019-05-02, 2019-05-04, Osmaniye, Türkiye, . 85
3. DOĞRUL, Ü.; NİDA, A., Alış Veriş Merkezlerinden Elde Edilen Tatmini Etkileyen Hedonik ve Faydacı Güdülerin İncelenmesi: Mersin İli Örneği. 3rd International Congress onPolitical, Economic and Social Studies, 2017-11-09, 2017-11-11, ANKARA, Türkiye, . 100
2. YAĞCI, M.; EL HASSAN, M.; DOĞRUL, Ü., Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını Ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması. 3rd International Congress on Political, Economic and Social Studies, 2017-11-09, 2017-11-11, ANKARA, Türkiye, . 100
1. ATÇEKEN, K.; DOĞRUL, Ü.; ÇABUK, S., Tutundurma Karması İçerisinde Sosyal Medyanın Önemi: 5. Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Örneği. XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 2017-01-25, 2017-01-28, CATANIA, İtalya, . 100
4. YAĞCI, M.; DOĞRUL, Ü.; YAŞA ÖZELTÜRKAY, E., Fiyat İndirimlerinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Olay ve Kıtlık Mesajlarının Düzenleyici Rolü. 24. Pazarlama Kongresi, 2019-05-01, 2019-05-04, İzmir, Türkiye, . 50
3. ŞAHİN, A.; YAŞA ÖZELTÜRKAY, E.; DOĞRUL, Ü., Akıllı Saatlerin Satın Alınma Nedenlerini Belirleyen Faktörler: Keşifsel Bir Çalışma. 23. Pazarlama Kongresi, 2018-06-27, 2018-06-29, Kocaeli, Türkiye, . 50
2. DOĞRUL, Ü.; KOŞAR, A., Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin Kasiyersiz Kasalara Adaptasyonunu Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi Üzerine Ampirik Bir Çalışma. 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2017-05-04, 2017-05-06, İZMİR, Türkiye, . 50
1. DOĞRUL, B.; DOĞRUL, Ü., Örgüt Tasarımında Çevresel Belirsizlik, Örgüt Yapısı Ve İşletme Stratejilerinin İlişkisi. 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2017-05-04, 2017-05-06, İZMİR, Türkiye, . 50
1. İş akademisi, AB, Proje No: TRH1.2.PYEIS/P-03/384, 236795 EUR, Eğitmen, 2017,Tamamlandı. 0
2. RIS Mersin+ İhtiyaç Analizi Araştırması, Kalkınma Bakanlığı, Proje No: RIS Mersin+, 75000 TL, Araştırmacı, 2016,Tamamlandı. 0
1. RİS Mersin+ İhtiyaç Analizi Araştırması, , Proje No: , 75000 TL, Araştırmacı, 2016,Tamamlandı. 0
4. Özgün Cümandür, İşletmelerin Tedarikçileriyle Olan İş Birliği Düzeylerini Etkilyen Faktörlerin Belirlenmesi: TRB2 Bölgesindeki İmalat ve Hizmet İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Nida Aksay, Faydacı Ve Hedonik Güdülerin Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerinden Elde Ettikleri Tatmin Üzerine Etkisi: Mersin İli Örneği, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Bilge Kural, Tüketicilerin Mobil Reklamlara Yönelik Tutumlarının İncelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Cansın Akça, Planlı Davraniş Teorisi ve Norm Aktivasyon Modeli çerçevesinde tüketici geri dönüşüm davranişlarinin incelenmesi: Mersin ili örneği, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2019, Tamamlandı. 200
3. Gül Ferhande Canpolat, Tüketicilerin Taklit Ürünlere KarşıTutumlarını etkileyen Kişisel, sosyal ve Etik Faktörlerin İncelenmesi, Diğer, Diğer, Tamamlandı. 400
2. Onur Karaaslan, Kozmetik sektöründe dürtüsel satın alma davranışını etkileyen faktörlerin ürün sınıfına aşinalığın düzenleyici etkisi kapsamında incelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400
1. Alaiddin Koşar, Değer-Tatmin-Sadakat Zincirinde Değiştirme Maliyeti Ve Alternatiflerin Çekiciliğinin Aracılık Ve Düzenleyici Rolleri: Gsm Operatörü Uygulaması, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400